Tävling...!

Jag tävlade i Piteå igår, UTAN MAMMA! Haha, jag kom delad fyra, altså, jag blev inte placerad! Men man kunde ju bara bli placerad om man hamnade på pallen, och det kan man ju inte göra varje gång! Jag fick ett jätte snyggt pris, åsså fick jag dommarnas hederspris för att jag sträckte på mig så mycket! =)! Vi åt mat på ishallen också, det var jätte gott. Man fick kött och potatis. MUMS! Terese var min tränare. På uppvärmningen så föll jag och slog armen, det gör fortfarande jätte ont, när jag rör den altså! AJ! Dommarna tyckte att jag såg jätte fin ut på isen, haha! Men det värsta var att: på förra tävlingen så tyckte Jessika (tränare) att klänningen såg så liten ut för jag sträckte på mig så mycket, så mamma sydde en ny framdel som var större, och kvällen innan jag for så skulle hon stryka fast paljetterna, men tyget smälte! Så mamma fick börja sprätta igen, och hon tog det gamla tyget, och det coolaste var att jag hade sytt en grej av tyget, och hade jag klipp en centimeter högre upp, hade inte tyget räkt! Såp nu har jag ett sträck på magen, men det syns inte, tycker ja. Mamma fick förresten sitta och sy till kl. 12, hemskt, och hon skulle väcka mig kl. 5 nästa morgon, för att hjälpa mig att bli klar! Stackars mamma...

Kommentarer
Postat av: lina

:)

2009-02-22 @ 19:57:11
Postat av: Lydia

Ja det är verkligen synd om din mamma.=(

2009-03-08 @ 11:35:44
URL: http://lydiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0